18 aug. 2012

det där med högar och travar ...



Jag gillar inte att ha för många oläst böcker liggandes i travar här hemma. Blir stressad av det. Just nu är det alldeles för många böcker, så för att skapa lite mer lugn och harmoni bestämde jag mig för att lämna tillbaka låneböckerna. När jag så stod där vid återlämningsautomaten kunde jag inte lämna tillbaka Augustenbad en sommar. Den verkar ju så bra. Sedan gick jag förbi hyllan med nya böcker och där stod Lotta Lundbergs Ön. Den följde visst med hem ... Nåja, nu är det i alla fall bara två låneböcker! :)

2 kommentarer:

  1. Hehe jag är också lite småstressad men de flesta är recensionsex och det gör inte saken bättr e;p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, alltså ibland är jag faktiskt rätt glad över att jag i princip aldrig får rec.ex. Det är kul samtidigt som det är en aning stressande.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.