23 aug. 2012

en boklig afton


Kvällsjobbar lite med att klicka hem böcker till "biblioteksskrubben" som jag även detta läsår ansvarar för. Den typen av kvällsjobb passar mig perfekt! :) Hoppas eleverna blir lika glada som jag över fyrtiosex nya fräscha böcker på hyllorna!

Har också tittat igenom seminarieprogrammet för fredagen och när jag markerat alla intressanta seminarium insåg att jag visst glömde det där med lunch ... Men med några dietbars från Naturdiet eller liknande i väskan klarar man väl det? Det är ju bara Bokmässa en gång om året! Tänker nog inte göra några planer för torsdagen utan satsar istället på att bara besöka montrar och stanna till vid de monterprogram som verkar intressanta. Det tar ju sin tid det med! :)

Har också hämtat ut ett recensionsexemplar på posten idag och nu är det nog dags för en kvällskaffe och lite läsning i soffhörnet. En riktigt bra torsdagskväll det här!

4 kommentarer:

  1. Läsning i soffan är perfekt på en torsdagkväll! Alla kvällar förresten... Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med - perfekt alla kvällar. :) Hoppas du också får en bra kväll!

      Radera
  2. Svar
    1. Ja, det vore kul att springa på lite bokbloggare!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.