11 aug. 2013

ett fåfängt inlägg



Detta är visserligen en bokblogg men nu bara måste vi prata om nagellack. Jag är barnsligt förtjust i nagellack och blev därför alldeles eld och lågor när jag inne på Apotek Hjärtat (av alla ställen!) hittade en hylla med alldeles galet snygga nagellack från deras märke Apolosophy. Kunde ha köpt allihop men nöjde mig med två. För tillfället. Har testat båda, en rosa nyans och en blå, och jag kommer definitivt att köpa fler. Säger det igen: Galet snygga!

Så, nu har ni mött en av mina mer fåfänga sidor! :)

7 kommentarer:

  1. "nu bara måste vi prata om nagellack".. det är en sån mening som jag måste fnissa lite åt! :) Men fina nagellack är det absolut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite fniss lyser upp vardagen, nagellack likaså! :)

      Radera
  2. fett nice : )

    nr 24 är för mig. tack för tips. går in i nästan alla apotek jag går förbi. så många bra produkter, men nagellacken har jag inte noterat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nagellack är ju inte det första jag brukar leta efter på apotek, men desto roligare när man oväntat snubblade över dem!

      Radera
  3. Jag fullkomligt älskar nagellack. Du ska se mitt instagramflöde nästan bara bilder på mina naglar i olika kulörer och matchningar med kläder/smycken. Blev galet glad av det här inlägget och ska ta mig en titt på det nämnda apoteket nästa gång jag är i krokarna.

    SvaraRadera
  4. Hej :) Det är min bild du har använt i detta inlägg och jag tycker det är kul att du gillar den, men då får du länka tillbaka till mig! (http://www.makeupedia.se/apolosophy-classic-nail-polish) Eftersom du publicerat den via min site drar den även på mitt utrymme, så vill du använda den får du publicera den via din egen blogg!

    Hoppas du har förståelse för detta! Mvh Caroline

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.