28 sep. 2017

mässa på distans

Bildresultat för reading art
Reading, Louise Tiffany

Nej, i år blir det ingen Bokmässa för mig, men skall jag vara ärlig känns det faktiskt helt ok med en mässpaus. Istället för att trängas på mässgolvet tänker jag tillbringa helgen mer som kvinnan på bilden (fast iklädd mysbyxor då), men givetvis kommer jag att följa allas mässupplevelser via bloggar och instagram. 

Hoppas ni alla som skall dit får en riktigt rolig mässa och att ni andra som liksom jag hoppar över mässan i år får en riktigt skön läshelg!

2 kommentarer:

  1. många föredrag kan man se i Kunskapskanalen och UR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar väldigt sällan ha seminairekort, gillar mest att glida omkring på mässgolvet och snubbla över monterprogram, men tack för tipset.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.