14 dec. 2016

just nu

Relaterad bild
Bild: https://www.moodletreff.de/course/view.php?id=135

Det blir inte så mycket läst nu, men det finns ju diverse påbörjat och oavslutat så vi kör väl en liten just nu-uppdatering

Vid sängen: Där har Saharasyndromet av Christian Unge legat orörd bra länge nu. Snart blir den nog läst!

På soffbordet: Mest disk om jag skall vara ärlig. Ja, och datorn förstås. Har man ingen tv, så hamnar datorn på soffbordet.

Vid läsfåtöljen: Jag började på Manolitas bröllop av Almudena Grandes för några veckor sedan, men det här med tegelstenar, alltså ... Inte min grej.

I öronen: En bok som ger ett märkligt trött intryck, vilket passar mig rätt bra för tillfället - Drick värmen ur min hand av Bengt Ohlsson.

I iPhonen (e-bok): Ett ännu ej påbörjat rec.ex - Tangodrottningen av Akli Tadjer.

Läser jag lite då och då: Mörkertid av Lars Pettersson. Gillar egentligen, men läsorken är låg just nu.

På is: En hel del av böckerna som ligger olästa här hemma ...

Längtar jag efter att få läsa: En bok som ger mig den där riktiga wow-känslan. Den letar man väl allt som oftast efter. :)

Vad läser ni andra just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.