20 dec. 2014

vårens önskelista

Så här års har många skrivit önskelistor, men jag väljer att hoppa över julens önskelista och blickar istället fram emot vårens bokutgivning. Där finns det mycket i läsväg att önska sig!

Kvinnan på tåget (inbunden)  En eller annan väg (inbunden)  Att förlora och finna sig själv : Berättelser från terapisoffan (inbunden)  Källan (inbunden)
Massolit                          Brombergs                  Brombergs               Brombergs

  Sanning med modifikation (inbunden)  Paradisbaden (häftad)  All inclusive (inbunden)
Weyler                                Piratförlaget                 Sekwa                      Albert Bonniers

Vår egen lilla hemlighet (inbunden)  Livet enligt Fikry (inbunden)  Den hand som först höll min (häftad)  Före dig (häftad)
Forum                                Forum                         Etta                           Etta

Store bror (inbunden)  Lycke (inbunden)  Vi är alla helt utom oss (inbunden)  Den ökända historien om Frankie Landau-Banks (inbunden)
Ordfront                            Lind & co                  Lavender Lit              Lavender Lit

Atomer (inbunden)  Den första lögnen (inbunden)  Man måste älska männen mycket (inbunden)  De osynliga (inbunden)
Norstedts                             Norstedts                  Norstedts                  Norstedts

8 kommentarer:

  1. Vårens önskelista är onekligen väldigt lång även här. Trots att jag inte läst klart höstens än...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också några från hösten kvar men med ledigt från 23 dec - 6 jan skall jag nog hinna läsa dem, tänker jag. :)

      Radera
  2. Ooooo, jag längtar efter min katalog så att jag kan kolla in lite noggrannare. Du har hittat godbitar ser jag! Hopp om vår :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst verkar våren lockande! Lite extra nyfiken är jag på böckerna från Lavender Lit och Rosa Candida som Weyler ger ut. Hoppas du får din katalog snart!

      Radera
  3. Vilka godbitar du har hittat. Flera av dem är även med på min lista!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kan vi se om vi tycker lika om böckerna! Kul!

      Radera
  4. Så spännande med vårens bokutgivning. Jag har också satt upp Källan på listan:).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kändes som att det fanns ovanligt mycket som lockade. Min önskelista kunde ha blivit ännu längre. :)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.