17 apr. 2014

glad påsk



Glad påsk önskar jag er alla!

Här i Strömstad skall vi visst invaderas av fulla norrmän istället för av påskkärringar ikväll så jag håller låg profil i sängen/soffan med nässprej, halstabletter och andra medikamenter när till hands. Älsklingen får se det hela från lite närmare håll för han slutar jobba sent ikväll. Inte avundsjuk.

Påskekrim, då? Hoppar över det i år, men kompenserar genom att slötitta på nåt gammalt avsnitt av Morden i Midsomer eller liknande.

Kommer ni att läsa något påskekrim?

6 kommentarer:

  1. Alltid tråkigt med förkylningar :-( Sj läsare jag nog Kristina Ohlssons Davidsstjärnor i påsk. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En väldigt ihärdig förkylning ... :( Davidsstjärnor har jag också läst.

      Radera
  2. Blir inget krim här heller men läsning åtminstone! Glad påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läsning i alla dessa former är trevlig. :)

      Radera
  3. Inget krim här, den genre som jag inte läser något ur, inte alls min kopp te. Glad påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite periodare när det kommer till krim, men jag kan absolut uppskatta en deckare mellan varven.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.