30 juni 2019

titta går också bra

Jag har börjat på deckare, feelgood, romaner. ljudböcker och inbundet och hyllvärmarpocket. Inte fastnat för någon enda bok på sistone. Därför har det varit tyst här ett tag. Jag vill inte kalla det lässvacka, jag vill bara skylla på att hjärnan varit lite full och att värmen gör mig ofokuserad (utpräglad höstmänniska var det här!). Men, när det inte funkar att läsa kan man ju titta på tv-serier istället, och det har jag verkligen gjort! Här kommer några exempel på sådant jag tittat på och gillat:

SVT Play
Bildresultat för lark rise to candleford Bildresultat för man hunt tv serie Bildresultat för heimebane
                                                                             
Netflix
Bildresultat för nailed it netflix Bildresultat för instant hotel season 2 Bildresultat för begravningsbyrÃ¥n netflix

Har ni några tv-serier att tipsa om? 

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.